Nem teljesít jól a Google Ads?
Kérj ingyenes auditot és kiderítjük, hogy milyen problémák bújnak meg a háttérben!
Mit kérünk cserébe?
A Google Ads audit ingyenes, így a szolgáltatás igénybevétele semmilyen kötelezettséggel nem jár! Mi viszont vállaljuk, hogy naprakész összefoglalót kapsz a Google Ads fiókod aktuális állapotáról és a kiaknázatlan lehetőségekről.
Miért adjuk ingyen?
Nem szeretnénk álszentnek tűnni és mindenféle rossz marketing rizsával kábítani. Azért adjuk ingyen az auditot, mert abban bízunk, hogy a szakértelmünk láttán egyszer majd ügyfelünk leszel. Éppen ezért lehetsz 100%-ig biztos abban is, hogy a Google Ads audit lelkiismeretes és precíz munka eredménye lesz, nem pedig egy sablonszerűen összekanalazott értékesítési anyag, amivel manapság sajnos egyre gyakrabban lehet találkozni. Nem ferdítünk és nem találunk ki nemlétező hibákat. Olyan auditot kapsz majd kézhez, ami a valós problémákat mutatja be és valós megoldásokat nyújt a hibák kezelésére.
Hogyan zajlik az auditálás?
Ezt követően már lesz egy alapvető tudásunk az érintett területről, így következő lépésben már egy telefonos konzultáció során fogjuk átbeszélni az értékesítési célokat, korábbi tapasztalatokat és mindent, ami fontos lehet a projekt sikere kapcsán. Ekkor kérünk majd ideiglenes hozzáférési jogosultságot is a Google Ads és Analytics fiókodhoz, amire kizárólag az auditálás idejéig lesz szükségünk.
A kezdeti telefonos egyeztetés általában 15-20 percet vesz igénybe, függően a projekt bonyolultságától.
Ezt követően egy hét alatt elvégezzük a fiók teljes auditálását és megküldjük a kész anyagot. Végül pedig biztosítunk fél óra konzultációt az ingyenes Google Ads audittal kapcsolatos kérdések megválaszolására.
Ajánlatot is küldünk neked
Ha látunk potenciált a közös együttműködésre, akkor az audittal egy időben megküldjük az ajánlatunkat is, ami a hibák javítására és a fiók havi kezelésére vonatkozik majd.
Az esetek kb. felében nem küldünk ajánlatot.
Ez két esetben fordulhat elő:
- Ha fiók beállítása és kezelése profin van kivitelezve (A tapasztalatok szerint a fiókok 15-20%-a ilyen)
- Előfordulhat, hogy a projekt jellege, a termékek árazása, vagy a piac volatilitása miatt még akkor sem fogunk tudni több vásárlót szerezni, ha a fiókot a lehető legjobban feljavítjuk. Éppen ezért, ha úgy érezzük, hogy nem tudnánk többet kihozni a projektből, árajánlatot sem küldünk. (Azt tapasztaljuk, hogy a projektek 25-30%-a ilyen.)
Minden jelentkező fiókját auditáljuk?
Általában igen, de vannak kivételek. Ritkábban, de sajnos előfordul, hogy a hirdetett weboldal a minőségénél fogva nem alkalmas a hirdetésre, így ebben az esetben a fiók auditjának sincs értelme. Ugyanakkor olyan projekttel is találkoztunk már, ahol az eladásra kínált termék (a túl magas ára, vagy a tulajdonságai miatt) egyszerűen értékesíthetetlen volt.
Leegyszerűsítve, olyan esetekben nem vállaljuk az ingyenes Google Ads audit elkészítését, ahol egyértelműen látszik, hogy a projekt sikerességét több olyan tényező is erősen korlátozza, ami független a Google Ads hirdetésektől. Természetesen ezekben az esetekben részletes indoklást adunk az okokról.
A weboldal hibáiról is lesz szó az auditban?
Igen, de kizárólag azokat az elemeket vizsgáljuk, amelyek közvetlen hatást gyakorolnak a hirdetésekre. (pl. céloldalal relevanciája, betöltődési sebesség, stb.) Természetesen, ha égbekiáltó SEO, vagy tartami hibákat látunk az oldalon, azokról említést fogunk tenni, de alapvetően csak a Google Ads hirdetéseket érintő tényezőket vizsgáljuk és nem megyünk bele a részletekbe, mert ez már a Prémium Google Ads audit szolgáltatásunk része.
Miben különbözik ez az anyag a prémium Google Ads audittól?
Az alapok megegyeznek, azonban az elemzés mélysége nem. Az ingyenes Google Ads audit is egy átfogó elemzés, viszont kevésbé szegmentált és nem megy annyira az aktuális, vagy lehetséges problémák mélyére. Ezen felül a prémium audit során a weboldallal kapcsolatos lehetséges hibákat is részletesebben vizsgáljuk, ahogy a konverziókövetési beállításokat is.
Mit kapsz majd kézhez?
Egy komplex anyagot PDF-ben, ami a fiók aktuális állapotát tükrözi és konkrét javaslatokat tesz a hibák javítására, illetve a ki nem használt lehetőségek kiaknázására.
Minden beállítást pontokba szedve láthatsz majd, függetlenül attól, hogy az adott beállítás jól, vagy rosszul van kivitelezve.
A Google Analytics fiókodat is átnézzük majd és a felülvizsgáljuk a konverziókövetési beállításokat is. Emellett az ingyenes szolgáltatás része a kezdeti és az auditálást követő konzultáció is, ami a tapasztalatok szerint összesen 1 órát tesz majd ki.